De zomerse schrijfworkshops komen er aan!

Twee mooie workshops staan weer in het vooruitzicht bij De Schrijfkaravaan. Beide vinden plaats in mijn huis en de tuin in Bierbeek.

Tijdens de workshops deel ik met je wat ik tijdens de creatie van mijn eigen roman Dat is wat ik bemin (Cossee, 2015) en tijdens mijn vele jaren als journalist en (eind)redacteur leerde over schrijven.

Een eerste schrijfvijfdaagse  -Naar de bronnen van je inspiratie- is gericht op iedereen die al schrijvend zijn of haar leven wil verrijken. De ambitie is hier niet persé een roman of kortverhaal te schrijven, veeleer gaat het erom te ervaren hoe schrijven de perceptie van de wereld om je heen verdiept (en omgekeerd). De workshop vindt plaats van maandag 4 tot en met vrijdag 8 juli 2016. Klik hier voor meer info.

De masterclass vertelperspectief is bedoeld voor mensen met schrijfervaring en een schrijfproject (kortverhaal of roman). Tijdens deze masterclass verdiep je je in de verschillende aspecten van het vertelperspectief, een van de cruciale elementen van een goed verhaal. De workshop vindt plaats van maandag 22 tot en met woensdag 24 augustus 2016. Klik hier voor meer info.

Het woord aan jou

