Hoe is het om oog in oog te staan met een everzwijn?

touchHoe klein kunnen studentenkamertjes in Parijs worden? Waarom zijn de wandtapijten van De dame en de eenhoorn zo mooi? Waarom kreeg Petrarca een rolletje in mijn boek en wat is er aan de hand met de bron van de Sorgues? En staan die stenen op de berg er echt? Deze en vele andere vragen beantwoord ik graag tijdens een reeks boekenpraatjes over Dat is wat ik bemin, die vanaf deze week van start gaat in enkele mooie Vlaamse boekhandels.

 

Op donderdag 10 maart bijt boekhandel Limerick in Gent de spits af. Ik word er geïnterviewd door boekhandelaar Gert Brouns. Vanaf 20.00 u. Meer info

Op zaterdag 12 maart ben ik te gast in boekhandel Station Berlaar, in Berlaar. Vanaf 19.00 u. Meer info

Op zaterdag 19 maart mag ik samen met Ingrid Vanderveken, auteur van het pas verschenen Het zwijgen, aanschuiven bij Diane Broeckhoven  in  De Groene Waterman in Antwerpen. Diane gaat met ons in gesprek over onze passie voor het schrijven. Vanaf 16.00 u. Meer info

Op 24 maart interviewt MO*-journaliste Tine Danckaers me in de Zondvloed in Mechelen. Om 20.00 u. Meer info

Op 14 april ben ik te gast in de Boekuil in Mortsel en op 30 april in boekhandel Malpertuis in Genk, in het kader van het 30 30 30 festival.

Het woord aan jou

