Verwend door This is how we read

17 juni, ochtend. Er komt een sms-je binnen van collega  en vriendin Barbara De Munnynck. Enkele dagen voordien had ik haar het manuscript van Dat is wat ik bemin opgestuurd. Barbara heeft namelijk een boekenblog. In de sms: ‘Even laten weten dat ik je roman op 2 avonden met plezier en bewondering heb uitgelezen. Straks meer feedback maar dan weet je al  van waar de wind waait. Uit zeer gunstige hoek!’

Die avond maakte Barbara de mooie auteursfoto’s van me die nu boven dit blog prijken. Vandaag staat op hun blog wat ze van het boek vond. Waarom dat mij heel erg blij maakt  lees je hier…

Het woord aan jou

