Very last minute cadeau-tips

Tijd voor wat reclame! Je woont in het Leuvense en zoekt nog een originele cadeaubon? Je wil jezelf verwennen? Of je wil je goede voornemens voor 2013  kracht bijzetten door de je professioneel te laten helpen? Hier enkele door mezelf beproefde tips. En oh ja, sommige van de mensen die ik opnoem zijn persoonlijke kennissen en zelfs vrienden, maar laat ik er nu van uitgaan dat dat net een kwaliteitslabel is.


Nooit meer foute kledingaankopen doen: een bezoek aan kleur- en stylingconsulente Nathalie Duflos is een revelatie. Niet alleen zoekt ze samen met jou uit welke kleuren en kledingstijl jou het beste passen, ze geeft je ook een minitraining zodat je vanaf dan bij het shoppen  trefzeker en zonder aarzelen naar het juiste kledingrek loopt. En voor wie het echt helemaal in orde wil: je kan haar ook als personal shopper inhuren. www.taupestyling.be

Nooit meer chaos in je administratie:Sommige mensen hebben ruimschoots op overschot wat ik schromelijk tekort heb. Ilse Hendrickx bijvoorbeeld: zij heeft een ongelofelijk organisatietalent. Dat mocht ik enkele jaren geleden ervaren toen ik haar inhuurde om een project van mij op orde te zetten. Nooit zo’n nette, overzichtelijk map in handen gehad. Blijkt dat je Ilse nu ook kan inzetten als Professional Organiser.  Ik weet waar ik binnenkort naartoe moet: www.kadelink.be

Opnieuw in je lichaam komen: En wat als je nu eens koos voor een heerlijke massage?  Wat zeg ik: een complete herbronning. Zeggen dat Sandra Goris gouden handen heeft is gewoon een understatement. Nestel je op haar massagetafel voor een aromatherapiemassage en je staat als een ander mens weer op. www.lariposa.be

Een mooi zelfportret? Ok, het is aan jou om hierover te oordelen, maar ik kreeg massa’s complimentjes voor de portretfoto (zie de pagina ‘Over Isabelle’) die Danny Van der Elst  van mij maakte. Zijn principes: natuurlijk licht, geen make-up, geen fotoshop (en in mijn geval duidelijk ook geen recent kappersbezoek). Puur natuur, jezelf zoals je echt bent.  http://www.dannyvanderelst.be/

Je leven of werk beter op de rails zetten: Het is al enkele jaren geleden dat ik mij gedurende een paar sessies liet coachen door Ann Van Riet. Toen schreef ik er dit over: ‘Ann is de eenvoud zelf. Rustig legt ze zaken uit, of ze stelt een ogenschijnlijk simpele vraag die plots alles in een ander perspectief plaatst. Ze zet je aan om te experimenteren met je dagelijks leven, op zo’n manier dat verandering niets beangstigends meer heeft, maar een spel wordt, iets wat je zelf in de hand hebt. Het is een proces dat enorm veel voldoening geeft.’ Vandaag kan ik daar aan toevoegen dat die sessies nog altijd doorwerken én dat ik verzot ben op Ann’s nieuwsbrief. http://www.althea-training.be/

En voor wie niet in het Leuvense woont:

Een vrouwenblad met inhoud:ok, nu praat ik een beetje voor eigen kerk maar ik maak onder andere deel uit van het team van zeer gemotiveerde en deskundige journalisten die elke maand een boeiend Psychologies Magazine in de wereld zetten. Dat je helaas niet in elke dagbladhandel vindt, dus waarom niet gewoon een abonnement nemen? http://www.psychologies.be/nl/

Het woord aan jou

